Aveți în plan o campanie de publicitate ?
Ați ajuns în locul potrivit!
Fotografia este cel mai important element din majoritatea campaniilor publicitare!
Strategia de imagine
Pentru început haideți să stabilim o întâlnire legată de strategie pentru a putea avea o prezentare informațională cât mai concisă și să ne punem de acord asupra manierei de lucru, eliminând astfel riscul surprizelor neplăcute apărute dintr-o comunicare ineficientă.
Împreună cu noi puteți fi absolut siguri că direcția spre care merge imaginea produsului și mesajul sunt percepute de public conform cerințelor companiei dumneavoastră.


imaginea narativă
Cea mai restrânsă și exclusivistă nișă din fotografia comercială.
Imaginea narativă de advertising nu are în prim-plan un obiect, așa cum se întâmplă în fotografia de produs. Fundamentele unei astfel de imagini (asemeni spoturilor TV) sunt formate din scenariu și concept vizual.
Fotografia publicitară este destinată în general campaniilor publicitare majore și are ca scop reflectarea în imagini a ideii unui concept, life-style sau al unui serviciu în: reviste, afișe, panouri stradale, cover, mediu online, etc.


Planning
Strategiile de publicitate și de promovare vizează atragerea potențialilor clienți și păstrarea celor actuali, printr-o serie de activități cu rol de comunicare a caracteristicilor/beneficiilor produselor sau serviciilor.
Secretul unei campanii de marketing perfecte stă în strânsa colaborare dintre Art Director - responsabil cu interpretarea creativă a felului în care sunt prezentate vizual conceptele sau ideile; și Expertul în marketing și managementul afacerilor - care cunoaște ultimile tendințe în vânzări, gestionează costurile, implementează strategii, se ocupa de studiul de piață și nu în ultimul rând analiza concurenței.


Management
Strategiile de publicitate sunt strâns legate de branding-ul companiei și de un marketing eficient.
Noi ne preocupăm ca managementul acestor elemente să conlucreze în toate cele patru etape esențiale: luarea și organizarea deciziilor, eficientizarea performanțelor, motivarea și direcționarea audienței, controlul rezultatelor.
Întregul proces administrativ-creativ se bazează pe acțiuni precum: previziunea, organizarea, coordonarea, antrenarea și evaluarea.
Home of Creativity
Creativitatea este un concept multidimensional manifestat în toate domeniile. Cel mai dificil obiectiv îl constituie identificarea și cuantificarea naturii creativității.
Imaginarium
Universul științific în care totul este dedicat imaginației și imaginilor, maniera vizuală în care sunt îmbrăcate ideile, simțurile și sentimentele umanității.
Perfect Photography
Fotografia perfectă este cea care vorbește. Ea stârnește curiozitatea, face ca publicul să cunoască, să aprecieze, să dorească și să cumpere.
De ce să investiți în fotografia publicitară?
Influența asupra consumatorul este 99% vizuală.
Pentru a rezista și prospera astăzi în afaceri trebuie să profitați la maxim de această natură vizuală. O companie care dorește să profite la maxim de toate beneficiile investește în imagini de înaltă calitate, cu impact puternic și capabile să atragă atenția consumatorilor prin diverse moduri de integrare vizuală: life-style, social sau asocierea cu vedete.
Statisticile ne arată că un consumator intră în contact cu aproximativ 500 de reclame dintr-un total de 10.000 câte se desfășoară e parcursul unei zile. Câte dintre toate aceste reclame au un impact suficient de puternic să rămână în minte?
-
Articolele cu imagini profesionale relevante primesc cu 94% mai multe vizualizări;
- Evenimentele de presă însoțite de imagini atrag cu 15% mai mulți interesați;
-
Peste trei sferturi din consumatori menționează că imaginile produselor le influențează decizia de cumpărare.
Din păcate multe companii pierd sume uriașe de bani pe printuri și distribuții de pliante, dar nu investesc în fotografia profesională necesară pentru a face aceste campanii profitabile. Vedem peste tot flyere ale magazinelor și broșuri ale super-marketurilor - materiale vizuale de slabă calitate care nu aduc nici un beneficiu, sunt aruncate la gunoi de cele mai multe ori fără măcar o răsfoire.
Rezultatul? Efort zadarnic, bani aruncați, rentabilitate zero!
Într-o lume în care oricine poate face poze cu telefonul uităm importanța fotografiei de specialitate!
Avem o experiență substanțială în fotografierea publicitară pentru campaniile de marketing și asta este absolut vital. Imaginile slabe pot face ca un produs să dispară într-un fundal de fotografii similare și anunțuri identice, în timp ce o fotografie remarcabilă va atrage atenția și va rămâne în mintea privitorului. Aceasta poate însemna diferența dintre succes și eșec.