Haideți să înțelegem în câteva cuvinte ce este o fotografie comercială și cum se realizează corect o fotografie de produs.
Atunci când fotografiem un obiect pe un fundal complet alb, dăm naștere unei identități vizuale și astfel se face transformarea lui dintr-un simplu obiect în produs, ce are ca scop prezentarea și promovarea acestuia către un viitor client – în mediul online (site, blog, rețele de socializare) sau print (revistă, catalog, pliant, banner, afiș).
Pe magazinele online conform statisticilor, un produs are o șansă de trei secunde pentru captarea atenției și formarea unor reacții pozitive. În caz contrar clientul va căuta ceea ce își dorește în altă parte, adică la concurență.
Pentru transpunerea eficientă a unui produs în mediul comercial, este important ca imaginea lui să aibă un impact vizual cât mai puternic – forma să fie foarte bine definită, culorile redate corect, și nu în ultimul rând textura lui să fie pusă în valoare.
O imagine bună are elemente originale, este făcută din poziția potrivită, clară, curată, luminoasă, din unghiuri diferite (minim două), cu cel puțin un detaliu care să evidențieze punctul de interes. Astfel, ea să poată influența decizia cumpărătorului și să îl determine în a avea încredere în calitatea produselor și serviciilor oferite, iar numărul comenzilor vor crește odată cu recomandările, aprecierile și reputația voastră.